Hea klient
Koroonaviiruse põhjustatud pandeemiat maailmas ja Eestis silmas pidades on meie jaoks praeguses olukorras kõige olulisem tervisekaitse ja ohutuse tagamine. Meie igaühe kohustus on teha kõik endast olenev, et tõkestada viiruse levikut.
Anname ka organisatsioonina endast parima ning oleme valmis osalema ühistes riiklikes jõupingutustes, mis on vajalikud keerulise olukorra lahendamiseks ning loodame seda ka oma klientidelt ning koostööpartneritelt.
Volkswagen Grupp sulgeb ajutiselt oma tehased Euroopas, et tagada töötajate tervis ja ohutus. Praeguse plaani kohaselt peatatakse tootmine kaheks nädalaks ning tegevust jätkatakse kohe, kui see enneolematu olukord on möödas. Võtame ühendust kõigi oma klientidega, keda see viivitus puudutab, et igaühele sobiv lahendus leida. Seejuures saame praeguses olukorras meie esinduste kaudu plaanipäraselt tarnida neid autosid, mis on meie Baltikumi ladudes ning autosid, mis on tootmisest liikumas Baltikumi poole. Saabumas on piisavalt sõidukeid, mis võimaldab meil sõidukeid vastavalt nõudlusele müüa ja klientideni toimetada.
Kuna meie teeninduspunktid tegelevad muu hulgas ka oluliste transporditeenuste jaoks vajalike sõidukite hooldusega, on meie esindused avatud ning valmis neid teenindama.
Kliendina võite olla täiesti kindel, et me oleme oma esindustes võtnud kasutusele meetmed, et vähendada nakatumisohtu ja vajadust olla füüsilises kontaktis.
Me järgime soovitusi, mida jagab Terviseamet ja Vabariigi Valitsus koroonaviiruse leviku tõkestamiseks ning seoses hetkelise olukorraga on Moller Auto kasutusele võtnud järgnevad meetmed:
Proovisõidud ja teenindused töötavad tavapäraselt. Teie külastuse ohutuse tagamiseks oleme kasutusele võtnud järgmised meetmed:
Olete väga oodatud meile külla ning ühtlasi võite olla täiesti kindlad, et võtame vastutuse nakkusriski vähendamise eest meie ruumides. Seame prioriteediks kõigi meie tervise. Me jälgime olukorda väga tähelepanelikult ning oleme vajadusel valmis rakendama rangemaid meetmeid.
Korduma kippuvad küsimused:
Olen tellinud auto. Kas praegune olukord mõjutab minu auto tootmist või kohaletoimetamist?
Kontakteerume kõikide klientidega, kelle tellimust hetkeline olukord võib mõjutada. Korraldame klientidele autode kohaletoimetamist ning oleme paindlikud lahendama olukordasid, mis on seotud kodukarantiini või muu sellisega, mis muudab plaanipärase tegutsemise keerulisemaks.
Mul on broneeritud aeg töökojas, kuid mul pole võimalik kohale tulla. Mida ma tegema peaksin?
Helistage või saatke meile e-kiri, et saaksime olukorra võimalikult paindlikult ja sujuvalt lahendada.
Kas ma saan praegu autot tellida?
Jah, oleme täielikult töövalmis ning võtame vastu ka uusi tellimusi. Hetkel aga ei ole meil praeguste sündmuste tõttu võimalik täpset tarnekuupäeva kinnitada. Lisainformatsiooni saamiseks võtke palun ühendust meie müügiinimestega.
Teeme kõik endast oleneva, et tulla oma klientidele vastu ning oleme valmis vastama kõikidele täiendavatele küsimustele seoses meie tegevustega antud olukorras.